maandag 20 juli 2009

Blik op Sittard, Artmada en Fred Matthijs - Foto's van Sittard en omgeving

Een meisje op Festival Musada, 12 juli jl.
(Copryright Fred Matthijs)
 
Een blog die ik nog aan mijn links moet toevoegen is Blik Op Sittard, "Foto's uit -en de wijde omgeving van- Sittard".

"Blik" associeer ik - wellicht gedeformeerd door mijn aktieverleden - in de eerste plaats met auto's, maar deze blog bevat dus allerlei mooie foto's (soms hele reportages) van activiteiten en gebeurtenissen in en ver om ons mooie Zitterd!
 
Zo zie ik Carnaval, Koninginnedag, Krombroodrapen, Dodenherdenking, bezoek van Femke Halsema op Hemelvaartsdag, de zoektocht naar de Franse begraafplaats bij Limbricht (waar mijn baas bij betrokken was), en gisteren lieten ze mij weten:

"Voor een aantal foto's van het Musada Festival Sittard 2009 kunnen jullie terecht op http://blikopsittard.wordpress.com
of rechtstreeks op http://www.artmada.nl/SimpleViewer/Musada2009/"
 
Uitleg over de blog en het bedrijf (?) Artmada Fotografie Sittard ontbreekt. Tenminste een deel van de foto's is van de vaardige hand en camera van ene Roger Vrenken.
 
Ook mooie foto's, met meer dagelijkse straatbeelden van Sittard maar ook 8 portretten van Musada, zijn te vinden op de fotoblog Fred Matthijs snapshots.
 
Ik ken geen van beide heren, en ik mis hier en daar wat toelichting, maar de foto's zijn zeker een bezoekje waard!
 
Wouter
 
NB: Vanwege deze gratis reclame wordt me hopelijk vergeven dat ik een foto heb geleend van Fred Matthijs?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten